VW uvádza na trh ID.7 s dojazdom až 709 km či najvyšším výkonom

7

VW rozširuje ponuku svojej elektrickej vlajkovej lode ID.7 o štyri nové modely. Verzie VW ID.7 Pro S ponúknu najvyšší dojazd a verzie VW ID.7 GTX najvyšší výkon v rámci modelového radu. A spoznali sme aj ich ceny.

Volkswagen ID.7 je najnovším elektrickým modelom značky a zároveň aj jej elektrickou vlajkovou loďou. A zákazníci budú mať už čoskoro na výber z pomerne širokej škály možností. Nemci totiž rozširujú modelový rad o verzie Pro S, Tourer Pro S, GTX a Tourer GTX, ktoré sa dostanú do predpredaja zajtra, t.j. 6. júna.

VW ID.7 Pro S s top dojazdom

VW už dávnejšie sľuboval, že elektromobil ID.7 ponúkne dojazd okolo 700 km (WLTP). A to sa onedlho stane skutočnosťou vďaka verzii Pro S, ktorá je vybavená batériou s kapacitou 91 kWh, z čoho je využiteľných 86 kWh. A táto batéria zabezpečí variantu „fastback“ (sedan) dojazd až 709 km (WLTP). Cena modelu je pritom od 58 985 € (platí pre nemecký trh).

Kombi-variant“ VW ID.7 Tourer Pro S je vybavený rovnakou batériou a má o niečo nižší dojazd – 690 km (WLTP). Ponúkne však o 73 l väčší batožinový priestor (605 oproti 532 l). Jeho cena v domácom Nemecku začína na 59 785 €. A oba varianty ponúkajú pohon zadnej nápravy, výkon 210 kW či krútiaci moment 545 Nm.

VW ID.7 GTX s top výkonom

VW ID.7 GTX je športovejšie strihnutá verzia modelu ID.7, ktorá ponúka najvyšší výkon v rámci modelového radu. Model je takisto dostupný vo variantoch fastback a Tourer a ponúka pohon oboch náprav, výkon 250 kW či zrýchlenie z 0 na 100 km/h za 5,4, resp. 5,5 s. Krútiaci moment motorov je 134 Nm a 545 Nm. Systémová hodnota však nie je známa.

Verzie GTX s cenou od 63 155, resp. 63 955 € sú takisto vybavené kapacitne väčšou 91-kWh batériou. Tá v ich prípade zabezpečí dojazd 595, resp. 585 km (WLTP). A všetky 4 verzie podporujú max. nabíjací výkon 200 kW, pričom sa majú z 10 na 80 % nabiť za 26 min.

vw id.7 gtx

Zdroj: VW

Zdroj: VW

SÚVISIACE ČLÁNKY:
VW Group schválil projekt elektromobilov za 20 000 € a ponúkne aj 4 modely pod 25 000 €
Vynovený VW ID.3 vstupuje na trh s lepším dojazdom, nabíjaním či výkonom
Elektrická Mazda 6 bola predčasne odhalená v sériovej podobe
ODBER NOVINIEK

Podporte článok zdieľaním cez:

O autorovi

Vyštudovaný Mediamatik na Žilinskej univerzite a šéfredaktor vášho jedinečného Tesla magazínu. Zaujímam sa o informácie z oblasti elektromobility, IKT, vedy, histórie a technologických inovácií. Okrem sýtenia svojích informačných a znalostných potrieb, športujem, spievam v rockovej kapele a rád chodím do prírody:-) Pripravujem pre Vás aj portál o dopravnom systéme HYPERLOOP. Kontaktovať ma môžete prostredníctvom redakčného emailu redakcia(zav.)teslamagazin.sk | Google+ |

7 komentárov

    • Ja som jazdil v minulosti 2 Passaty, a nebolo „až tak zlé“! Ak v oblasti BEV zaostávajú, tak to bude hlavne v elektro-špecifických častiach, elektro-software, no a potom cenách! Klasická mechanika voza a interiér by mali byť prijateľné a spoľahlivé!

      Neviem, ako sa polepšili v poslednom čase v software, ale vo verejnom priestore nepočujem „zúfalé“ hlasy na túto tému v súvislosti s ID.4 až ID.7 ….

  1. Myslim si, že technicky je to uplne dostačujuce. Možno až nabytok :).
    Cenovo je to velmi vysoko, za Superb/Passat pytať cca 60+ tis. € je velmi veľa.
    Je to MEB (platforma z roku pána), tak to ma ten hlupy maly dysplej pred vodičom, aspň keby na miesto neho dali HeadUp displej, aby aspoň v niečom boli rozdielny, novší/lepší ako Tesla, ked sa už po nej toľko opičia so stredovým displejom.

    • Passat s porovnatelnou vybavou, automatikou a podobnym vykonom (R-line alebo hybrid) tiez zacina na 55 tisic eur, rovnako ako ID.7
      Po pozacitani nizsich nakladov na servis a pohonne latky/elektrinu, je ID.7 lacnejsi ako Passat.

  2. Na začiatku som sa vyjadril „tak trochu“ provokatívne! Som rád, že komentáre ostatných boli vecné a „od srdca“, nie „od žlče“! 🙂

Pridajte komentár